surfittadagen

Hej! Idag har det verkligen INTE varit min dag. Har varit så förbannadbajshelbvetekukfittargpå allt och alla men jag stannade ändå kvar hela dagen trots att vi inte gjorde något vettigt på mattelektionen.
Då sjöng vi sånger för Nisse oså fick man ta fika om man ville.
Orkar inte prata om min dag för den har varit så dålig. Nu lyssnar jag på musik iaf vilket är mkt bättre.
Är ashungrig nu så jag funderar på att göra kycklingsallad snart. Mums! Vilken tur att mat ändå kan göra humöret bättre.

För att vara positiv nu! Ida och jag ahde värsta myyyyssöndagen igår! Vi hade vår egna lilla julafton.
Fick 2 ansiktsmaskar, läppbalsam och armband av henne :D
Vi åt massamassamassa gott :D SÅ jävla gott och mysigt vi hade det! Bild kommer på allt vi åt :P heheheheheheh
Vi hade Mysteriet på Greveholm- maraton med. Mysmys.

Nytt ifrån i lördags.
SKIIITSKITbillig röd klänning och en liten "jacka" i sånt där mockatyg. Båda två ifrån GinaTricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0