tisdag

Hej!
Idag vakna jag upp. Då villej ag bara sova. Jag var spå trött.
Sen åkte jag till idrotten och den var bajstråkig. Vi hade Linedance. wiho vad kul och nödvändigt det är att kunna.
Sen fick jag gå tidigare eftersom jag hade utvecklingssamtal. Gick sådär.
Jag ska få extrahjälp i matte, ev, byta ut gemun och få lite extra uppg. i eng men annars vare bra.
Sen hade hade vi gemuuppspel men jag hade inget arr. som vi kunde spela upp.

Det hade vi ända till kl. 14.10
Sen vare terminsuppspel i piano. HAHA jag tappa bort mig mitt i och sa lite reflexord som man inte får säga tydligen.

Nu kollar jag och Ida på en sång jag kanske ska sjunga imorn på muko:n. Måste jobba mer på den.

Ikväll sover jag hos Erik! Vi ska träna :D BRAA!

Imorgon i Hedvig kyrka 19.00 har vi julkonsert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0