Upptagen

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat något men jag har inte precis gjort något speciellt men samtidigt varit upptagen eftersom jag har haft Erik här i någa dagar :)
Vi har inprincip bara ätit och jag har redan lagt på mig 2 kg faktiskt !
Vi äter bara en massa stora frukostar, pizza till mat och sedan kvällsmat + massa fika och godissmåätande hela tiden :)

Igår va vi i finspång och sen på kvällen så lekte vi i snön :P Det va mysigt.
Nyss så städade vi mitt rum som verkligen behövdes.
Egentligen var det bara Erik som städade mitt rum typ. Eller ne det va faktiskt jag!
Han bara kastade allt åt mig på sängen hela tiden oså fick jag ta hand om det :(

Nu ska vi hitta på något. Jag hör av mig!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0