Vaccinering idag!

Hej!
Idag är det dags för min klass att vaccineras mot svininfluensan.
Jag är jättenervös för att jag HATAR sprutor. Det är så obehagligt.
Jag vet egentligen inte om jag vill ta den där sprutan. För det känns så himla osäkert att ta den.
Alltså, hur kan man vara säker på att den är bra ens ? Det är ju vi som är testkaniner nu. Jag är lite rädd att forskarna ska upptäcka om nåt år att det är farligt och att man kommer dö eller bli sjuk.
Men nu ska jag ju till Thailand så det är lika bra att ta den. Och sen kan jag ju va ledig imorgon med ifall jag blir sjuk av den.

Igår var jag på gospel-konsert med Ida. Den var sådär tkr jag faktiskt.
Vi gick i pausen. Hehe oartigt. Men klockan var ju mycket och vi ville faktiskt sova med! heheheheh

Ne men idag har jag först haft dans. Idag hade vi Maria som lärare. Det var kul :D
Sen hade vi svenska och sen hade jag piano.
Nu är jag ashungrig och helt yr i huvudet.
Jag har slutat i skolan idag och väntar bara tills klockan blir ungefär 3 då det är dags för vaccineringen.

Ida och jag ska snart bege oss till den mysiga matsalen och se om det går att äta ärtsoppan där. hehe
Sen ska vi till Ida och packa ihop lite grejjer.

Sen kommer Erik och hämtar mig efter sprutan <3 Tack<3

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0