tråkdag

idag har dagen varit riktigt jobbig..
Vaknade upp vid 5 och jag ville som vanligt bara dö i sängen!
Sen blev det frukost och då gick de inte o äta eftersom jag har så ont i mina tänder eftersom jag spände tandställningen igår.. (jag som brukar kunna äta ett hus till frukost!) Sen klockan 8 hade vi dans till halv 10 och då försvann all energi..
Sen va det matte o jag va helt slut och sen engelska och då va jag död! Sen mat!!
Sen va det historia halv 3 och det va som vanligt en onödig lektion!! Va sååå trött och mitt hår har vart hängigt och äckligt idag med!
Sen kom jag hem och tog en apelsin och en kopp te :)
Sen gick jag och sola och sen tränade me mamma:)
Sen åt jag kvällsmat :)
Nu sitter jag här och är död! SKa lära mig "a natural women" tills imorn och så har jag ju läxförhör med! Nejmen va kul:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0