Börjar tagga!

Nu börjar jag känna mig mer avslappnad inför resan. Jag trodde vi inte skulle åka på solsemester den här sommaren men det blev så iaf :D Ska bli riktigt skönt! Vi ska även flyga från Norrköping vilket vi inte gjort på 11 år och det känns riktigt smidigt och bra :)



Tror det ungefär kommer att se ut såhär :) på det stället vi bor på är det inte långa sandstränder utan badvikar istället :)



Det här är min uppladdning :) Jag skiter i all beach-ångest och att man ska träna och svälta sig! Jag har ändå inte tränat på hela sommarlovet så jag orkar inte bry mig! Nu är det faktiskt sommarlov! Då går det inte att bry sig om vad man äter!
Nästa vecka kmr jag stå där på stranden med mina bilringar och min stora rumpa! ni som tkr det är fel kan ju gå och söka hjälp för era hjärnor. :)

Nej nu kmr jag ju in på konstiga saker igen....
Nu ska jag göra nåt annat!

Hej då :)

Kommentarer
Postat av: ida

Rätt tänkt om bantningskit och allt! Ät gott å må gott! Du är fin som du e vännen, och det ÄR inget jag bara säger. Hellre en god och härlig mjukglass än en stel glasspinne, om du förstår vad jag menar. :P

No worries! :D

2009-07-16 @ 12:23:48
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0