det luktar kål

Tog nyss en kärleksmum för jag behövde det eftersom jag var sugen och det är synd om mig för jag är stel i rumpan och låren och jag har dessutom mensvärk. Så nu vet ni! fast egentligen är det inte mens men mensvärk. ....
Väntar på att Mattias ska vakna men han är inte här nu! jag ringde och väckte honom nyss fast det inte var nåt viktigt jag hade o säga direkt :P Så jag var snäll och lät honom somna om,. Hoppas han kunde det också!

Igår var jag hos Jennie iaf! Vi skulle bara va några tjejer men brukar de bli så sen ? Neej just det! Mendet var trevligt. :D
Vi grillade.

ne nu får ni lite bilder helt enkelt!














Avslutar en bild på Jennie! Men fick aldrig en bild på henne när hon stod stilla.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0