Hannadag :)

Förlåt om jag inte bloggat igår men jag var iaf i stan med Hanna! :) Var så kul att få träffa henne för henne har jag verkligen saknat! Känns alltid lika bra att få va med henne :)
Hon åkte hem och sov hos mig igår.
Här är lite bilder :)







Vi köpte en varsin påse med godis :D Fy vad gott det var. Men jag tog konstiga sorter tkr jag!



Blev natt promenad :)



Blev också en mysfrukost på balkongen :)  Älskar föresten sånt där mörkt bröd med! :)

Var jättemysigt att träffa Hanna! Jag orkar så mkt när jag är med henne. När jag är själv är jag jämnt så seg. Jaja ... Sen så skjutsade jag inte hanna på cykeln till bussen för vi hade ingen bra cykel och jag hade världens mensvärk och va så sur .... Men vi får träffas snart igen iaf Hanna!<3

Nu ska jag fortsätta gå runt här i huset och ruttna bort :) Så kul har jag det. Orkar inte ens ta kontakt med andra längre känns det som. Jobbigt är det.

Jaja hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0