HEJ

Idag önskade jag att det skulle vara samma väder som igår! regnigt oså så att man kan ligga inne med gott samvete och sova. Men självklart blev det varmt o soligt idag... Fast det är ganska bra eftersom att jag kan måla färdigt trappen därute.
Det jobbiga är att mitt rum ser förjävligt ut. Orkar inte fixa nånting där och jag skäms. Aldrig har det varit så sunket som nu. Jag orkar inte städa när det är sånt här väder.
Jag slänger bara av mig kläderna och går och lägger mig varje kväll. Och det upprepas varenda dag. Sen ligger det allt möjligt konstigt i sängen också... Jag vågar inte ens ta kort och visa!

Vet itne vad jag ska göra idag heller. Vill inte bara gå här hemma och tänka och sen gå och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0