hej

Idag har dagen varit såhär:



Jag har legat i min säng typ hela dagen. Därför tog jag ett kort påmina lår så ni kan se lite av min assnygga outfit idag! :)

Igår trodde jag någon hade snott min mobil. Men det hade dom ju gjort ;) Hahah :P Nee nu ska jag sluta tänka på de för jag vet inte varför alla säger att den hade åkt in i soffan men jaja de kanske va jag som bara glömde bort de. Nu ska jag sluta anklaga alla :P
Sen måste jag berätta att jag CYKLADE hem i mörkret i HÖGKLACKAT!! Det ni! Jag åkte hem typ vid halv 2 tror jag. Jag var så trött eftersom jag hade gått upp så tidigt på dagen.

Idag vakna jag som vanligt vid 7 först och sen 8.30. Jag låg kvar i sängen och tänkte massa. Sen gick jag upp vid 10.00.
Japp. Idag har jag gått och ätit mackor och yoghurt för jag älskar frukostmat. Snart ska jag ta en till kärleksmums tror jag.

Btw, jag är lite irriterad nu med. Men hej då!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0