Idag

Idag var jag och såg Ice age 3 med hela familjen. Den va rätt bra faktiskt.
Jag är den där självständiga typen egentligen men jag är så lyckligt lottad att jag har en familj som bryr sig och alltid kommer älska mig. Så det är väldigt viktigt oavsett situation att man ser till att umgås med dem!



Blå & blommig tunika Vero moda
Leggings Gina tricot
Jacka mormors gamla
Skor Din sko
Väska Friis & Company



Pink lips



Ett litet hörn av Norrköping



Efteråt blev det pizza på pappa grappa(s) ?



Stina ler



Jag var trött och redan proppmätt! Åt en halv mellan popcorn och en hel godispåse. Så de blev att dela med Matilda.


Kommentarer
Postat av: felicia

jag älskar dig också:)

2009-07-20 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0