I'm home!!

Jag är hemma nu! :) Är så himla trött så jag orkar inte skriva så mkt om resan nu:P Men iaf så funkade inte kameran :(
Det va en riktigt trevlig resa iaf!

Såg nyss på den där minnesstunden för Michael. Just nu är jag så  trött så ursäkta ifall det blir lite fel nu när jag ska säga mina åsikter. Men iaf så tyckte jag verkligen den var fin och jag blev lite tårögd ibland. All den här uppmärksamheten när någon dör vet jag inte vad jag ska tycka om. Då menar jag alltså att det kanske blir jobbigt för ens familj när hela världen kan se på ens begravning liksom. Jag blev också irriterad på de där svenska okunniga pratgubbarna som skulle kommentera massa skit hela tiden. De va helt okunniga. Det ända de kunde om Michael var typ de skandaler de hört!
Som t ex att de kommenterade hur hans pappa var och hur han betedde sig under kvällen och massa annat skit. De behövde inte ens sitta där överhuvudtaget. De svenskar som förstår deras musik och deras storhet förstår utan några kommentatorer eller va det heter.
Japp så är det!
Jag tyckte också att det var bra för att man fick se artister som är musikaliska på riktigt med! Som Stevie Wonder<3 Han är bäst! Sen var det så fint för vissa artister sjöng inte så bra som de brukar göra men det blev nästan finare då eftersom man såg att de var rörda. Asså tänk om man fick äran att sjunga på en sån här grej för honom! Helt sjukt ju. Tyvärr så kan inte det gå i uppfyllelse eftersom han redan är död...
Jag tänker ibland på hur han mådde egentligen. Men jag tänker även på andra artister som blivit anklagade för grejjer. Alltså vad gör man egentligen när hela världen börjar anklaga en för en massa hemska saker. Ingen vet ju sanningen egentligen..
jaja ni kanske inte fattar ett skit vad jag skriver nu.

R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0