I'm leaving today

Idag ska jag åka. Har knappt packat nåt. Jag är helt tom i huvudet just nu. Vad ska man ha med sig egentligen ?

Jag är bajstrött idag! Känner mig lite uttråkad med. Vet inte vad jag ska göra så jag går runt och småäter istället för att packa! Jag vet att jag kmr glömma nånting!!
Det kmr bli som vanligt att pappa får tjata på oss tillslut att vi ska hoppa i bilen och mamma & jag springer runt i huset för att packa ner allt de sista som vi egentligen haft tid med hela dagen. Sen åker vi 1 km och då kmr jag på nåt jag glömt som typ tandborste eller nåt. Stackars pappa egentligen...
Stina sitter för övrigt därnere och spelar "kalle johansson" på pianot (Y) Då har man kul!

Igår var jag med Felicia. Min mormor kom hit på middag då vi åt grillat med massa gott till :) Sen blev det jordgubbspaj med grädde/vaniljsås. Det var bajsgott och den tog slut direkt :) Vi såg på Big brother med och åt lite kvällsfrukost som jag kallar det!  Kmr sakna big brother nu <3 det har ju varit mitt liv den här veckan. Mitt liv har alltså pågått mellan 22.45 - 0.50!

Idag åker vi iaf runt halv 8 på kvällen och flyget går runt 22.nånting. Vi landar typ vid ett och sen tar det en timme till hotellet med! Hoppas att jag kan släppa allt och samla på mig nya krafter nu. Det har hänt lite saker med min kropp så jag kmr inte kunna va i form där men jag ska ändå inte ragga på nån eller så. Jag får lära mig leva med att vara ful helt enkelt! Det är nåt jag ska satsa på när jag får min egna tid på Mallorca. Hoppas jag iaf lärt mig saker tills jag kmr hem!
Om jag ska må bra så måste jag åka ner och hälsa på andra kulturer!

Jaja... Ska ner och säga hej då till min syster nu <3
 Ha de så bra ni som jag tkr om! hoppas ni får dåligt väder och hoppas jag får bra väder.

Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0