Mallorcaaaaa!

Idag väckte pappa mig och sa att vi skulle åka och bada :) Vi drog till älgsjön. Vädret var bra men lite molnigt ibland men det gjorde inget för vi hade massa fika och jag hade min veckorevyn :) Vi köpte även den nya daimen med lime eller citron eller va det var.

Sen åker vi hem och pappa får ett ryck och vill in på resia och se om de har några sista minuten. Alla följer med in förutom jag som inte orkade. När de kommer tillbaks så säger min lillasyster att vi ska åka till Mallorca nästa FREDAG!!! :O :O Känns ju skitstressigt ju! Har inte ens hunnit packa upp mina kläder ifrån Tyskland. Men jaja hoppas den resan blir bra iaf :) Både jag och mamma springer runt nu och har lite smått panik :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0