Onsdag!

För typ två timmar sen var det värsta spöregnet! Skitläskigt ju...
Idag har jag bara tagit det lungt! Är liksom dödstrött :) Mattias kanske kommer ikväll eftersom vi inte varit på en vecka och 1 dag. Så jag saknar honom. Han måste göra färdigt sitt nya rum så han kanske inte hinner hit. Sur blir jag. Och jag är så trött så jag känner mig inte i form att pendla till honom.
Jaja.. I Tyskland hade vi det jättebra iaf! :) Det var så längesen jag åkte på vanlig bilsemester så det va lite mysigt! :) Vi bådde först i två stugor som satt ihop. På området fanns det strand, badhus, affärer och en massa andra aktiviteter.
På dagarna solade vi på stranden och på kvällarna gjorde vi mat och satt på våran altan och myste.
Efter tre nätter så åkte vi till ett tivoli som heter "Hansa Park". Jag är en sån person som inte bruklar tycka det är kul med karuseller och är oftast orolig att nåt ska hända. Ibland kan jag tappa andan när jag åker. MEN när vi var där så åkte jag MASSOR! :D Fast inte de snurriga sakerna. Det fanns en slänggunga som gick 100 meter upp. Den va härlig även fast jag är lite höjdrädd. Sen åkte jag alla berg och dal-banorna som jag inte trodde jag skulle åka.
Det var en som jag ville åka som man fick köa till väldigt länge. Då visste vi inte riktigt hur den var för vi hade bara sett en liten del av den. Men iaf den verkade inte alls farlig! När vi väl sätter oss i vagnen kändes det inte så bra :P Man förstod att nåt skulle hända. Sen åkte man upp för en backe i mörker. Sen när man minst anar det så FLYGER MAN IVÄG och rätt nerför en backe och jaa... Jag minns inte vad som hände för allt gick så fort och man såg ju ingenting heller eftersom man åkte i mörker. Jaja... Sen flög man ut och åkte utomhus. Sen trodde jag att den var färdig men där hade man fel... Man åkte in sakta i ett mörkt rum och sen stod vagnen typ upp och ner.. Helt sjukt! 
Jag har bara åkt sådär och blivit lurad i mörker en gång och det var på Sea World i Florida. Fast då åkte jag en flum-ride. Sånt är lite kul iaf! :) 
Sen drog vi till nästa hotell. Det hade 16 våningar och vi bodde högst upp ;) Det låg på stranden så vi hade asbra utsikt! Sen var väll hotellet i övrigt helt ok! :) Petig som man är ;)


På måndagen drog vi och köpte all sprit, vin, öl och allt.. Då köpte man även en massa godis också. 
Jag har verkligen ätit sååå mkt godis på den här resan. Hela tiden har jag småätit :) Det är inte så att jag gått upp i vikt av det men kroppen har inte mått bra av det. Men jag åt sallad och grönsaker 2 ggr på resan faktiskt h6. Jag och evelina åt en gång en jättegod kycllingsallad. Jag trodde liksom inte att Tyskland kunde ens göra goda sallader! Sen åt jag en sallad  på Mc. donalds i Sverige påvägen hem eftersom jag hade en sån check irfån en tidning :P 

På tisdagen åkte vi tidigt och kom med färjan från Tyskland som gick tidigare än den vi hade tänkt :)
Sen stannade vi bara en gång efter det och åt mat. Sen satt jag där med min lillasyster och vi skrek på varandra och va lite osams ett tag. Men det gick bra iaf! :) Vi hade köpt en stor påse Winegums och dumle med vanlig, mango/apelsin och laktitssmak :) Det satt vi och åt hela vägen hem :)

Det var så synd att kameran inte fungerade :( Annars hade jag lagt in massa bilder nu.

Ha det bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0