shopping

Som sagt så var jag och mamma och shoppade lite snabbt till mallorca. Ni ska få se bilder snart! :) Först ska jag skriva lite onödigt om dagen!
Vi kom fram till stan vid 12.00. Sen gick vi runt och jag hitta massa fina gejjer men jag köpte inte allt! :) Jag har ju inga pengar eller nåt jobb :( Stackars mig. Men jag får kanske skylla mig själv att jag inte har nåt!
Jag hatar egentligen att kolla på rea men nu går det bra eftersom jag ska utomlands ! :) Jag hittade lite på rea och lite vanligt !  Vi åt buffen på det där stället i spiralen. Tror det heter "chili wok". Där jag och Ida har ätit någta ggr :) Det var iaf skitgott! Åt ris och smakade massa grytor och tog en friterad kykling med jordnötssås med ;) Sen vid 17.00 åkte vi hem.
Vi stannade såklart på Lindahls och köpte glass :) Har inte smakat den på flera månader så den är saknad! Jag tog kokos och päron m. yoghurtglass :P

Nu på kvällen har jag inte städat mitt rum som jag sa.. Jag har ätit ceasarsallad och lite pizza ;)
Nej jag satsar inte på att bli smal !

här är mina kläder :)



Kjol från Vero moda (ej rea)



Shorts och linne från MQ (Båda halva priset! )



På baksidan av linnet är det dragkedja hela vägen :)



Tröja från Monki ( ej rea tror jag)



Yes, jag vågade! Jag köpte en hellång klänning från Vero moda.
Den SKA jag använda nån gång på Mallorca! Känns lite ovant men den är faktiskt riktigt vacker :)
Och den var inte dyr heller så de va bra att jag köpte den! :)


That's it! Tack mamii <3<3


Kommentarer
Postat av: evelina

shiiit, vad fina kläder du köpte :D:D

2009-07-22 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0