Stan

Idag var jag med mamma i stan :) Det var kul! Har inte shoppat på aslänge och jag har inga pengar heller så jag och mamma åkte in för att handla lite smågrejjer till resan. Ni får se bilder snart! Först ska jag städa rummet :)

Måste bara säga att jag har suttit uppe de senaste kvällarna för att kolla på big brother :P Det är ju andra säsongen då Linda Rosing var med. På den tiden fick inte vi kolla på såna program för mamma och pappa men nu kan jag äntligen se den här säsongen iaf :) Fast... Det är ju inte så bra ändå. Bara ganska coolt att se hur konstig man blir av att vara därinne. Man måste må riktigt dåligt ju! Men det är ju meningen. Den som står ut med mest vinner ju tillslut. Oftast.



Idag har jag haft :
tunika Gina tricot
örhängen Glitter
Solglasögon från Tyskland
Sen ett par skor från din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0