Tjo

Nu är jag supertrött för jag har legat i ett par timmar framför tv:n i soffan. Jag kollade på The City, The Tyra Bank's show, idol 2004 och Top model. Nu ska jag nog snart se på The hills med :P

Idag har jag iaf varit på banken. Det var tråk.. Sen handlade vi på Ica. Där utanför stod Hannes och sålde jordgubbar och hallon. Vi köpte det för man ska ju passa på innan sommaren är slut!!



Mums! Måste hitta på nån efterrätt med bären sen! :)

Okej... Var beredda på en chock när jag visar bilder på mitt rum nu! !
MEN, jag har faktiskt städat undan det värsta nu!! Kanske kan lägga upp en bild på när jag städat klart allt någon dag :)





Nu ska jag kolla upp recept på ceasersallad!! Ska pröva att göra det idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0