Tjuhu.

Sov inte så bra och så många timmar inatt men iaf så gick jag upp vid 10 och drog direkt på mig ett par gamla fula, för stora jeans och en träningströja + regnjacka och powerwalka i 47 min. Trodde aldrig jag skulle orka de med de gjorde jag:P Egentligen känner jag mig nere och trött idag p.g.a vädret :( Ska försöka fixa till mig lite mer och äta nåt mer snart så jag blir pigg :D
Sen iaf så rensade jag min sko och väsk-garderob eftersom jag hade massa påsar och skit där. Trodde jag skulle orka städa allt men de gjorde jag inte :) Så är det!

Puss




Allt fika vi fick hos Felicia för några veckor sen. Jag är så sugen på fika nu så jag typ döör :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0