Weeiii

Nu funkar kameran igen! :D Kul, för nu får jag en lite roligare blogg :):)

Jaja Iaf inatt sov jag hos Felicia!
 Pontus skjutsade oss till godislagret. Vi köpte massa lösgodis. Då menar jag massor. Kostade 71 kr. Haha japp :P Men vi orkade inte äta upp allt! Jag hade ju med mig 4 kärleksmums som vi delade på :) Och sen såg vi Patrik 1,5 men vi båda har redan sett den förr. Jag försöker förklara för Felicia att det inte är äckligt med bögar. Hon har blivit homofob tydligen ;) höhö. Sen åt vi en till grej som vi aldrig äter hemma! Vi åt potatisbullar med lingon och bacon. Typiskt svensk och skitgott :D

Hehe... Idag gick vi upp rätt sent och tog några mackor. Sen åt vi godis. Sen åkte jag hem vid 5-tiden.
Hemma åt vi grillat sen popcorn och spelet "besserwisser" som pappa ville spela hela tiden i Tyskland och sen blev det vanilj&choklad glass med en  kärleksmums :D
Jag älskar mat! Det är en av mina största passioner :)
 Precis som när jag gjorde ett test en gång. Man skulle stoppa in handen i en statylejons mun! Sen kom de ut ett papper som det stod saker om vad som betyder för mig. Det va mat, sex och kärlek minns jag. Det var det första som stod. Då var jag bara 10 år. Jag var i Danmark och vi var på andra museum och grejjer som hade sådanna test. Jag gjorde även ett som man satt i en stol och la sitt finger på en grej. Sen fanns det en massa alternativ på vad man var. På min systers stod det att hon har lätt för att hänga med killar. På min stod det "sexy lady". och DÅ var jag lika liten som min lillasyster. Till och med ännu yngre. Herregud egentligen. hahah fattar inte varför jatg kom på det nu ? inget jag brukar fundera på direkt :P

Jaja... Imorgon ska jag iaf hitta på nåt kul!!! :D Då ska jag till Jennie och grilla o mysa oså kmr lite andra tjejer dit! :) Tror de blir trevligt. För EN gång skull finns det nånting kul som ligger skapligt nära mig :)

Nu ska jag nog sluta blogga för dagen för jkag är så vimsig men jag måste säga en sak först! Jag saknar ida :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig oxå! :) Det är inte långt kvar tills vi får göra kul kul grejer och bara äta massa gott och mysa och bada och sola! SNart snart! <3

2009-07-11 @ 16:24:25
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0