:)

Hej. Har inte kunnat uppdatera bilderna från midsommar och ifrån mina dagar för datorn är sönder.. Kan inte lägga in bilder eller nåt men jag ska fixa det nån dag.
Har förövrigt inte orkat tagit tag i allt eftersom det varit så fint väder ute :)

Hur som helst så kom Mattias och Rickard hem till mig i söndags.. Jag trodde de skulle komma vid halv 6 på kvällen så jag gick runt med en filt och latade mig helt osminkad svettig och ful med flottigt hår. Sen sätter jag mig på altanen och ska äta min efterrätt. Helt plötsligt kommer en bil. Ja men vad kul att de kom då... Jag som hade planerat att städa rummet, duscha och bli fin.... Jaja jag sprang och gömde mig direkt :P Jag sprang in och låste in mig på toan och duschade :P Sen tog jag de lite lungt iaf. :)
Vi har bara badat och solat de här dagarna !

Idag åkte de hem och jag, mamma och stina åkte till skiren och badade med matsäck :)
När vi kom hem gjorde jag maten! Jag gjorde makaroner, köttäfärssås och sallad :) Det va skitgott så jag åt massor!
Nyss åt jag jordgubbar med glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0