Fredag

Nu kmr jag igen med ett tråkigt inlägg som ingen förmodligen orkar läsa.

Men inatt drömde jag en jättekonstig dröm. Nu minns jag ingenting men det va värsta drömmen och allt var jätterörigt. Jag drömde den drömmen hela natten och sen när jag vakna glömde jag bort vad det är som jag skka göra idag.

Sen vakna jag o duschade :) Sen åt jag en god frukost :)
Det blev yoghurt med halva tallriken bannan i och halva me äpple :) Sen åt jag två knäckemackor med ost :) Det var gott.

Sen nu har jag precis ätit potatisbullar och blodpudding. Det är faktiskt också ganska gott.
Snart har jag data... Är ionte färdig med mitt föredrag....

Sen svenska och då har jag en hel del o göra :/ Np muntligt iengelska och redovisning i engelska :/

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: tack! Blir så glad av sådana kommentarer :) Kram

2009-06-07 @ 17:34:36
URL: http://yazminaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0