Gårdagen

Nu kommer ett litet snabbinlägg om vad som hände igår!


Först var det fika med klassen i färgagården :) Sen 12- bussen hem!

På kvällen blev det nice :D Först hos Evelina med massa andra tjejer och sen drog vi ner till Nice astidigt xD
Haha fattar inte varför jag gick in så tidigt. jaja :)Jag dansade rätt mkt tror jag :P Fattar inte varför jag alltid måste det x) Jag är jämnt lite väl galen och skiter fullständigt i om jag är ful eller inte. Jag bara gör som jag känner antar jag xD Haha nog om det!
 Det hände väl massor konstigt egentligen nu när jag tänker efter :)
Åkte hem skapligt eftersom jag ville va lite trevlig mot klassen idag eftersom det var skolavslutning.
Jag åkte hem vid 2-tiden och somnade nästan direkt. Sen ringde klockan 6.00 och då pallrade jag upp mig till duschen och sen var jag skit´duktig och hämtade tidningen och gav katten mat :P vet inte va det va med mig.

Bloggar mer om den här dagen senare! :)




Jag hade en kort volangklänning från Vila och under den var jag tvungen att ha
skjorts så inte rumpan syns när jag dansar.
Jeansjackan är ifrån MQ.
Hudfärgade pumps hade också.



                        Mina älskade stora bamboo-örhängen i guld åkte på såklart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0