Knock you down

Sitter och lyssnar på Keri Hilson - Knock you down. Den är bra :) http://www.youtube.com/watch?v=DahTBA1NGj8

Idag vakna jag tidigt eftersom Mattias var tvungen att åka. Hans mamma har ju flyttat nu så han var tvungen att fixa med huset. Nu kmr jag inte träffa honom på typ en vecka eftersom jag åker till Tyskland imorgon!
Dit ska vi åka med Evelinas familj :) Nyss fick jag reda på att deras bil är sönder :P Hmm.. jaa nu ska vi lösa det med! Men jag tror de ska hyra en bil nu. Åh, det är ju så typiskt.  Btw, är fortfarande lite nere för det som hände igår men jag försöker ignorera det just nu...
Ialla fall så kommer jag hem på Måndag.

Nyss var vi på maxi och köpte massa godis o lite sånt :) Jag köpte även två enkla ballerinaskor ifrån Din sko med! :)
Har precis tryckt i mig naturgodis så jag är så mätt :P Idag har jag fikat en massa också! :D
Snart ska jag kanske städa mitt rum lite:P Sen packa, sen ringa evelina och mattias och sen ta det lungt! :)

Innan det ska jag göra i ordning kvällsmaten! Vi ska äta jordgubbar med mjölk och mackor! Det är så somrigt och mysigt att äta det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0