Måndag

Idag har jag varit sjuukt trött :) Hehe ovanligt. Så sjuukt skönt att vi slutar på fredag!

Idag åkte jag hem vid tre ifrån skolan och åkte direkt till min systers bal :) Alla var så fina! Jag vill med gå på bal.

Sen åkte vi och handla på ica city. Det va längesen vi va på den ica. Då handla vi lite mat och jag fick en veckorevyn <3

När jag kom hem så tog jag grönt te med citronsmak och honung med citronsmak och läste och bara njöt av att vi inte har några läxor :D
Mitt hår la sig ganska så fint idag. Det blev liksom lite vågigt så jag lockade håret nyss fast med större locktång nyss. Blev inte så lockigt direkt men jag vill ju ha det vågigt så vi får hoppas att det lagt sig fint tills imorn :)

Vet inte vad klockan är nu men ska iaf se halv åtta hos mig xD Har tradition och se det för att fördriva tiden.
Blir alltid så hungrig när jag ser det och jag har ju faktiskt inte ätit mat än så jag ska gå ner och ta en stoor kycklingsallad som står i kylen m. rhode island dressing och rostad lök! Det är skitgott :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0