Midsommarafton

Igår innan jag somna så va jag lite halvsur!
Idag när jag vakna var jag glad. Det är helt sjukt! :O Jag brukar aldrig vakna glad men idag så har jag inte retat mig på någonting :) (förutom när pappa satt och kolla på oss som klädde midsommarstången. Han satt med sitt kaffe och klagade men vägra hjälpa till och då blir jag arg) Men annars har jag varit glad!
När jag vakna va vädret bra. Okej, så varmt är det inte men jag trodde det skulle va grått och fuktigt.

Sen får jag för mig att pröva en klänning som jag inte har kunnat få på mig. Jag beställde den förra året på forever 21 och tyget är hårt och inte töjbart. Mamma skulle pröva att dra upp och vips så var den på :P Värsta chocken fick jag :O



Idag har vi även gjort det här:



midsommar krans.
första gången jag gör en så det blev inte som jag tänkt mig direkt!



klätt midsommarstång


katten ville va med :)



ätit jordgubbar med mjölk och socker och ostmackor :)

Jag har ätit glass idag med:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0