Onsdag

Hej! :)
Idag vakna jag 9.30 men gick inte upp förräns 10.13.
Det va värsta sköna vädret imorse :) Jag tog med mig frukost och tidningen upp på balkongen och låg i bikini :)
Jag åt Te,och yoghurt med jordgubbar och äpple :)
Sen blev vädret värsta molniga. Jag gick in vid 13.00 och gjorde mat :)
Sen lockade jag håret i en timme typ och sen åkte jag ,mamma och stina och handlade på viberga (eller coop som det nu kallas)
På midsommar kommer en massa folk hit så vi försökte hitta lite gott till en god sommarbuffe men vi va så trötta och det fanns ingen inspiration någonstans.
Vi handlade i alla fall godis, chips och ostbågar xD
Sen kom pappa och åkte hem med Stina och maten, jag och mamma drog in till Ingelsta för att handla på maxi ica och för att gå lite i affärer :)
Både jag och mamma var så trötta och hungriga men vi fick till med lite i alla fall.
Nu måste jag städa mitt rum. Lägger in lite före-bilder på hur det ser ut nu. Om jag städar och gör fint allt idag så ska jag ta kort och blogga senare! :)





Idag har jag bara svart!
Svarta skjorts (köpta för 2 år sen) ifrån JC
Svarta skor Din Sko
Svart blus ifrån Gina tricot (köpt förra veckan)
Svart kavaj ifrån Gina



Köpte bara 2 grejjer ifrån Gina :) Båda kostar 199 kr :D



Pappa gjorde tomatsoppa som va färdig när vi kom hem :) Har i krutonger, paprikabitar
och gurka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0