Onsdag

Heej ! :)
Har precis ätit grillad fläskkarré med färskpotatis, Tzatziki och sallad :D Det var jättegott! Åt hur mkt som helst!
Snart blir det jordgubbar och te framför film tänkte jag :)

Idag har det ju såklart varit varmt och skönt så vi drog till skiren för att bada och sola. Jag tog med mig lax med sallad och guaqumole blablabla.. Vad det  nu heter :P Ja en sån där avokadoröra ni vet...
Kom på värsta goda frukosten imorse med! Jag tog fil och skivade i Nektarin och Aprikos och det blev såå gott :) Det smakade som smaksatt fil som man köper i butik fast mkt nyttigare och inga konstiga ämnen :)
Har värsta dåliga bloggen just nu men det är ju så fint väder ute så jag känner mig äcklig om jag sitter inne vid datorn hela tiden och jag antar att ingen sitter och följer min blogg nu iaf..

Här är två bilder jag lyckades få upp ifrån midsommar.. När jag fått allt klart kmr de andra läggas in!!



Såhär såg jag ut när jag var färdigfixad



Här är jag och min syster Matilda. hahah matilda är en kortis ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Klart jag följer din blogg gumman :)

Nu förstår jag varför du inte är inne på msn allt för ofta nu för tiden ! Det var din lilla syster som jag syftade på förstås om det nu var hon ^^

2009-06-25 @ 00:21:38
URL: http://johanabdulahad.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggo i blå klänning.! :P

2009-06-26 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0