Onsdag

Kom typ nyss hem från stan och allt :)

Dagen började med kl 10.00 då treorna hade sin avslutningsgrej, sen hade lärarna sitt och efter det blev det mat! :)
Det var nån konstig pytti panna som var skittorr och smaka ingenting. Men jag åt iaf för jag var så hungrig :)

Sen betygsprat i kuhi och vi blev klara efter två. Då blev det stan med Ida tills halv 6 då jag åkte hem :)
Jag och Ida hann gå en riktig snabbis på stan i måndags men då var vi för stressade för att köpa nåt men nu när vi väl ska ta oss tid till att shoppa så hittar man inte ett skit. För idag plocka dem ut massa kläder från butiken oså där...

Det blev bara bamboo örhängen som är silvriga och lite mindre, hårklämma, svart blus, svart stickad over-grej

NU är jag så himla hungrig :) Min mamma och pappa är och handlar och jag ska bädda rent idag, damma och dammsuga så de blir fräscht i mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0