Paris Hilton's new BFF

Haha sitter och kollar på det programmet nu :P Har inget bättre för mig just nu!

Idag blev jag glad när jag vaknade för det var värsta soligt ute ju :D

jag gick ner för att hämta upp frukost upp på balkongen. Då hitta jag en ny ameliatidning som jag läste för jag har ingen ny tidning.

Även fast det var soligt så va det ju lite blåsigt idag så jag trodde inte det skulle va så farligt att sitta i solen, men jag hann bara sitta i typ 10 min i solen med min halterneck-bikini för att få fula streck. Så de blev snabbt att byta överdel!


Idag har jag även varit sur på först mamma och sen var jag sur på pappa för att han gjorde äcklig torsk till mat.

Men jag är glad nu för jag fick just reda på att det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives! Det blir spännande:)



Frukost! :)


Ursäkta bilden.. men ser ni mina fula streck? Idag tog solen snabbt fast jag
inte trodde de eftersom det va lite blåsigt. Fick byta överdel direkt! Tur att jag sola bort det iaf :)


Sallad med tomat, kyckling, annanas, svarta oliver, feta, majs och tzatsiki. Har glömt hur tzatsiki stavas :S ?



Älska jordgubbar <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0