Snart helg...:D

Skönt att det är fredag imorgon. Jag ligger som sagt efter i massa och imorn ska jag fixa allt och sen är jag helt färdig :D
Så sköönt! Äntligen kan man slappna av.

Har inte bloggat på ett tag för jag har varit borta det senaste dygnen.
Inatt sov jag hos Ida :) Vi hade konsert igår. Jag älska när simon och Melanie sjöng The prayer <3

Igår iaf så skulle vi gå o äta kinamat och påväg ner så möts vi som vanligt av äcklen. Den här gången var det en svensk alkoholist som sa tjena stumpan ska vi ha trekant? Åh vad mysigt det låter....

Sen när vi skulle köpa mat var det en asiat som stod i kassan :P Maten kosta runt 70 kr men jag fick den gratis;) .  Jag gav en 500 lapp. Tillbaka får jag först den där tjugan och lite småmynt och sen får jag tillbaka hundralapparna och då gav han mig 5 xD Han räknade hundralapparna när han skulle ge de till mig. Men han kunde inte räkna och jag känner mig lite dum nu som inte sa till men jag var så koncentrerad i det läget på att höra vad han sa för han kunde typ inte prata svenska.. nu känner jag mig dum. MEn jag tjänade ju på att äta den där maten. Man får den gratis plus 20 kr :P Det här erkände jag dock för Ida på kvällen.
Sen efter konserten när vi kom hem blev det vanilj te och girls of the playboy mansion.

Idag har dagen varit ganska seg. Nu ska jag laga mat! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0