Söndag men ingen ångest alls :)


Lördagsmaten ;)


Nu ska jag kortfatta mig om helgen :)


På sista lektionen i fredags fixade jag allt det sista! Fy vad skönt det var efteråt. Men jag kände mig mer trött än uppspelt faktiskt.

Sen drog jag hem till Ida ocg vi köpte Ballerinakexen med massa choklad :D Då åt vi det. Sen vid 5-tiden kom mötte jag Mattias och vi drog hem till mig. Hemma hos mig var det väldigt lungt eftersom både mamma och matilda var väldigt sjuka. ´Vi såg på talang och sen sex and the city :)


Lördag: Mattias arbetade lite på tomten as usually ;) Han är så himla duktig! Jag bakade kladdkaka med.

Jag är också duktig :)

Sen umgicks vi lite men sen va´han tvungen att åka hem. Då bakade jag pizza.

Sen på kvällen hade jag så sjuukt tråkigt ! Så jag började spela The sims 2 xD Det va längesen:P


Idag har jag bara varit hemma. Jag är alltid osminkad när jag är hemma men idag kom jag på att jag skulle locka håret som Elin Kling tipsade om I fredag så jag prövade. Jag lockar aldrig håret direkt. Gör kanske lite vågigt med platttången ibland eller så håller jag till trippeltången. Men resultatet blev rätt bra!
Dock blev inte bilderna bra men jag uppdaterar snart så ska ni få se! :D
Just nu sitter jag på min systers lilla dator. Så jag ladda upp bilderna där :) Nu kanske jag kan gå in på msn också som jag inte gjort på över 2 månader :O
Väntar på pappa som köper kebabrullar och kycklingsallad från babylon nu! :)

( Pappa köpte en ny digitalkamera förra veckan så jag har inte riktigt fått in tekniken för att kunna få in en bra vinkel )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0