söndag+måndag

HEJ :D
igår så låg jag och slappade hela dagen. Såg på a walk to remember Den filmen är bra men ändå töntig! stör mig på att alla tjejer ska tycka om den o massa:P men jaja den är ju faktiskt fin! Förr grät jag jämnt när jag såg den men nu gör jag inte de längre! Sen såg jag sex and the city :) Jag låg och åt massa goda rester vi hade ifrån lördagen.

Sen på kvällen drog jag till Mattias och åkte hem vid halv 6 idag :)
Det va mysigt :) Vi har sovit typ hela dan idag. Jag är fortfarande trött och jag fattar inte varför :O Vi somnade ändå ganska skapligt igår.

Jaja .. det är iaf så mysigt och vakna till av att mattias lägger sig och håller om mig :) Innan vi vaknar så är vi ärsta gulliga mot varandra men sen när vi väl är vakna så börjar vi bråka om täcket :P
och jag blev skitsur över att han inte vakna så jag  började typ störa honom massa och va skitjobbig :)

Hoppas det blir fint väder imorgon! :D Det blåser ju så mkt så snart är sälkert molnen borta! då blir jag glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0