Studenten 2009

Idag tog min syster studenten så jag har haft fullt upp hela dagen!
Tyvärr så kunde inte alla från släkten komma. Min kusin Pernilla och familjen skulle komma men Pernilla väntar sitt tredje barn så de kunde inte komma men det blev bra iaf även fast vi inte va så ¨många.
Synd bara om alla studenter som får ta den i det här skitvädret!



Jag hade samma skor och klänning som igår men jackan är min mormors gamla


Jag fixa jordgubbarna som va doppade i choklad :)



Matilda innan hon åkte imorse :)










blev en liten buffe till förrätt




Varmrätt: oxfile med klyftpotatis, rotfrukter och rödvinsås :)



Presentöppning



Moster, mormor och mami :)



Tårta



:)

Kommentarer
Postat av: Johan

Det regnade inte i alla fall så det är ju positivt :)



Grymt vacker bild på dig, den översta bilden :)

2009-06-16 @ 01:40:35
URL: http://johanabdulahad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0