TIll alla studenter

Måste skriva ett inlägg om min syster matilda!
Det är studentveckan, vilket innebär att man vill festa, känna sig fri och allt det där eftersom det är något man aldrig kommer att få tillbaka.
Nu är det så att min syster är sjuk... Hon har varit verkligen jättesjuk hela veckan och jag tycker det är så orättvist mot alla andra därute också som är sjuka på sin studentvecka! Idag skulle det va en stor fest för hennes vänner också som många skulle gå på. Fy vad orättvist det ska vara.
För det andra så tkr jag faktiskt även synd om alla studenter som har haft så dåligt väder också. Jag som brukar va skadeglad när det gäller väder... Jag brukar ofta hoppas på att alla i Sverige ska ha skitväder när jag ska utomlands. Haha :P Men nu menar jag faktiskt allvar! Jag tkr det är jätteträligt. Igår var balen och alla var ju såklart supervackra! Vanligtvis samlas man i slottsparken och då fotograferar man dem. Igår fick de va i deras gympasal som har jättedålig  belysning. Men alla var väldigt vackra iaf. Vi får hoppas att vädret blir bättre helt enkelt.
Jag längtar tills min studentvecka är. Jag och Ida har ju redan lite planer på vad vi ska göra ;) hehehe

Har ätit mat precis och ska snart äta jordgubbar :D Men dessa jordgubbar är inte från Sverige... De är från Tyskland men de var ganska goda ändå :D Förutom att några var lite mögliga men resten är ganska goda :D

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:16:50
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0