Tisdag

Bild från rhodos 2008

Tog 8.10 bussen idag och sen gick jag hem till Ida och fixade mig :) Sen gick vi till matten för att prata betyg! Nisse blir typ överlycklig hela tiden när han ser mig för han tkr jag gjorde bra ifrån mig på NP. Jag är också chockad! Jag är så lättad för om jag inte ens skulle blivit godkänd på nationella så skulle jag fått IG i slutbetyg. Men sen gjorde jag bra ifrån mig och det känns helt sjukt faktiskt.
Sen engelska där vi fick reda på betygen i både svenska och engelska.
Jag kan ju säga att det här har inte varit mitt år... Hoppas jag mår bättre nästa för då ska jag faktiskt börja tänka lite på att det som görs nu går på betygen i sommar!

Jaja skitsamma!! Jag fick ju inte IG. Och till er som har IG så är inte det dåligt heller. Man kan alltid fixa det.

Det borde bara finnas två betyg: IG och G.

Sen efter det så städade jag och Ida våra skåp i huvudbyggnaden. Hinner vi imorn så tar vi skåpet på Kristina med.

Imorn ska vi tydligen samlas kl. 10.00 och göra vet jag inte. Sen kl. 11.00 så är det lärarkonsert.
Kl. 13.00 är det betygsprat i kulturhistoria ! :)
Sen slutar vi antar jag och då blir det stan med Ida :D:D

En till sak: Det är så skönt att bara komma hem och kolla på alla bra program på tv.n utan att ha dåligt samvete över att man har andra skoluppgifter att göra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0