TRÖTT!!

Fy vilken jobbig dag! Har inte haft tid med något annat än städa och laga massa mat! Eller jo jag sov lite efter lunchen men sen har jag bara arbetat :P

Igår gick jag och la mig skapligt men kunde inte sova... Sen vaknar man kl. 7.00 av att min systers får sitt hostanfall. Hon hostar typ i 135153 min och sen kommer mamma och får ett hostanfall hon också :O Och de var utanför mitt rum med!Schysst :O När de får sina hostattacket kan de ju gå in i en garderob eller nåt.
I alla fall så kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt frukost och hade värsta huvudvärken. Sen storstäda jag tv-rummet, plockade lupiner i spöregn, laga mat åt familjen, sov lite i soffan, lagade mat tills imorgon och hjälpte till med maten nu som vi precis har ätit.
Nu är jag så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig. Jag längtar tills imorgon! Det kmr nog bli riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0