Upprörd! :O

Okej! Det här hände nyss....
Först ringer en Jävla Fitta till mig från dolt nummer ( Jaa om man gör något som hon för så är man är jävla fitta! ) och säger massa saker för att skapa drama.... Jag frågar såklart lungt vem det är men det kan hon inte svara på. Hon vill bara säga det där som gör mig förvirrad och upprörd.
Efter det skakar jag av ilska men försöker visa mig lugn inför omgivningen.
Sen efter ett tag ringer det IGEN från dolt nummer och jag svarar. Då är det en jävla kuk som säger likadant!! Jag frågar varför de håller på o säger såhär till mig med då lägger de bara på...
Just nu är jag förbannad! OM det som de sa hade varit sant så antar jag att de hade sagt de på ett lite smartare sätt. Tyvärr så var det bara folk som ville busringa lite och förstöra för andra. Jag vet inte vilka de är. Bara vart de kommer ifrån... Jag fattar INTE hur de fått mitt nr heller. Jag hade funnit lugnet i mig och sett fram emot en mysig kväll hemma oså ringer de och förstör allt TOTALT! 
Fy fan för vidriga människor säger jag bara..

bloggar mer sen när jag lugnat ner mig, om jag nu gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0