Äntligen fredag!

Idag är det fredag och det känns väldigt bra förutom att jag har världens stökigaste rum att komma hem till! Om jag hade städat det igår så hade allt kännits bra nu!

Just nu sitter jag i datasalen o tråkar och jag saknar Ida för hon kunde inte komma till skolan idag :( Men det är förståeligt!

Jag längtar efter min kladdkaka som jag bakade igår med!

men efter skolan ska jag med bea o gå på stan bara för att jag fick pengar idag! :D Egentligen skulle jag få det nästa vecka men jag har lust o shoppa så det fick bli idag! :D

Kommentarer
Postat av: Rehnberg

Naaw, jag saknar dig med! <3

Jag kommer upp till stan ikväll så imorn syns vi igen! På rooooliga rooliga historian! Ush:P

Det ska bli kul å ses!

2009-03-22 @ 15:08:28
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0