=)


Pappa har köpt såna goda clementiner :)

idag har skolan varit rätt så ok!! Först på morgonen var det samling i danssalen och då gick de igenom nån musikal eller nåt vi ska göra? Inte min grej direkt.. Låtarna sög också som de visade.. Menmen säg nån gång som jag gillat en musikal? (förutom vissa filmer då som, dreamgirls, mamma miaI) Jaja! Det är bara o göra sitt bästa.

Sen matteprov typ som jag kommer få alla fel på!
Sen engelska..

Sen var vi i aulan i typ 3 timmar och lyssnade på två killar som pratade om samhället, droger, misshandel mm..
Det va riktigt bra! Man såg hur de två killarna kunde få respekt av vissa personer på skolan :)

Sen var jag helt slut! Då va det att åka hem runt halv 4.. Nu är jag hemma och känner mig lite piggare för jag har tagit te, ett päron och en clementin! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa älska "Dreamgirls" :D<3

Skönt att du e piggare.

Jag har just ätit mat å känner mig sååååååå trött..

:p

2009-03-31 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0