Från Ida Rehnberg

Kära Amanda,
det e faktiskt nära inpå sjukt hur fort det har gått för dig och mig att lära känna varandra.
Självklart vet vi inte allt om varandra än men ändå mycket, och jag kan inte vänta tills det blir sommar då vi kan hitta på roliga saker tillsammans och lära känna varann ännu bättre. Du vet vilka planer jag har. 
 
Du betyder väldigt mycket för mig,och jag finns som en stöttepelare mot dig om det nån gång känns tugnt.
Trots att vi inte känt varandra länge så känner jag att jag kan vara ärlig mot dig och det hoppas jag du kan vara med mig oxå. Vi delar åsikter och värderingar och funkar bra ihop.
Jag känner att du bryr dig om mig och du e så väldigt omtänksam och vill att man ska må och ha det så bra som möjligt.
Jag är glad att jag har hittat dig och vi har även funnit varandra inom musiken!


Kanske spelar vi in musik tillsammans snart.  ;)

Vill bara tacka dig för att du finns giiiiirrrrl ;)
Du e en pärla, helt enkelt! (Med en jääävla  goo' sångröst!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0