jag vill ha min sääng!




Jag som skulle få min säng idag och såg riktigt mycket fram emot det när jag åkte hem från skolan fick den inte idag :(

De ringde aldrig och de som sa att den skulle komma idag... Hoppas den kmr imorn iaf :)

Imorgon ska jag för övrigt klippa mig och färga lite utväxt jag har :) Hoppas de blir bra! jag ser fram emot det :D

Själva skoldan idag har varit rätt bra men jobbig.. Gick aldrig på dansen eftersom jag varit sjuk och jag måste isåfall gå upp 5 men om jag inte går så kan jag gå upp klockan halv 7-7 :) Sen va det matte, engelska, lång rast då jag och ida passade på att gå på stan så jag kollade lite present till Mattias men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa :)

Sen historialektion men jag åkte hem en halvtimme tidigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0