upp och ner..

Ja, min dag har verkligen varit upp och ner..

Började med att pappa väcker mig och då märker jag att jag försovit mig rätt mkt.. Jag bara : NEEJ :O och hade asont i halsen och världens huvudvärk..

Sen åkte jag till skolan och gick direkt till en tid jag hade hos skolsköterskan på ett hälsosamtal! Det va inte så kul direkt..

Sen upp på historian så var jag HELT säker på att jag skulle få ig på provet så jag var helt lugn och förberedd! Sen fick jag G :D FATTA va chockad jag blev!! Första gången i historien som jag får G på ett historiapriov typ :P

Då blev jag glad!

Sen va det jobbiga lektioner men jag jobbade tydligen bra på Gemu:n :P
Jaja sen va det mitt körprov då som jag för övrigt sög på!!

Sen kulturhistoria och sen springa ner på stan och hälsa på Mattias som fyller idag<3 Vi sprang runt där lite sen hann jag typ va hemma hos honom i 5-10 min för sen kom min pappa och vi skulle på utvecklingsamtal som för övrigt gick sådär..  JAja!  Sen var jag skithungrig och då gjorde jag egna tonfiskbiffar, och det smaka väll sådär..

Jag tog 1 ägg, 1 burk tonfisk och smulad knäckebröd och blandade det! Sen stekte jag det :P Till det blev det stekt morot, tomat och sallad :)

Nu är jag skittrött men jag har 50 sidor att läsa på till matten :D wei, vad glad jag är :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0