våffeldagen

Fast det blir inga våfflor idag.. Det blir på söndag! :)

Idag gick jag till skolan och hade först sånglektion, sen kuhi, sen mat, sen muko och sen ensemble :) Det var ändå väldigt slappt idag:)

 Sen åkte jag hem och gick till mormor :D hon är ju som vanligt och försöker trycka i en massa saker.. Hon hade gjort någon lite köttbullemacka åt mig :P Sen tjata hon om bullar hela tiden också men tråkig som jag är så tackade jag nej.

Sen gick jag och klippte och färgade klockan 16.15!  jag bblev färdig runt halv sju men det var bara trevligt att vara där för dom är så snälla + att man alltid få kaka och te/saft/kaffe/vatten där ;) hihi.. Dom var jättegulliga och sa att jag hade fint hår :) Då blev jag glad! :D
Sen sa hon att jag hade så långt hår och att jag kanske får bli modell där om de ska ha någon visning för långt hår!


Nu är jag skittrött och vill bara sova men jag ska se fråga olle snart! Det får man ju bara inte missa;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh nej vad roligt:)!

2009-03-26 @ 07:22:52
URL: http://beadillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0