blööö....

Idag hade jag verkligen sett fram emot den här dagen! Jag hatar att när jag väl kan stressa av och tänka på hur mysigt helgen ska bli så blir det inte alls som man tänkt sig. :(

Det började med att jag gick upp tidigt för att duscha. Sen fixade jag mig bara liite. Idag var jag barbent också och det va skönt! Jag gick sedan hem och knackade på hos Ida och jag var sjuukt kissnödig och Ida står självklart i duschen och hör inte att jag knackar men tillslut hörde hon och då kom hon springande med balsam i håret och öppnade.

När vi kommer ut ur byggnaden för att gå ner till hörsalen så kommer några äckelkillar och en av dem börjar prata med mig.

Killen: Du vet att jag kan doppa  dig här och nu!
Jag: Ursäkta? !? :O

Då blir jag förbannad! Vafan tänker killar med egentligen? Kan man inte få gå till skolan nån gång utan att nåt ska hända? Senast igår så skulle jag o Ida gå in på de geer på morgonen och då kmr nån knäppgök och ska låtsas köra på mig men bromsar precis innan och sedan stirrar han in i mina ögon med en äcklig blick därbakom hjälmen. JAg blir sååå trött.

Menmen sen var vi lite försenade men jag träffade Jennie, Alice och Evelina och då blev jag på bra humör faktiskt. Jag gillar dom tjejerna. Sen lyssna vi på han och jaa. Jag är dum som inte ens vet vad han som höll föredraget heter xD
Men han va sjukt duktig iaf :)
Han pratade från kl. 10.00-12.00
rasten däremellan köpte jag och ida choklad :)

PÅ lunchen sprang vi upp till matsalen. Det var panerad fisk med potatis och sås. Det är ganska gott tills nånting hände...
Jag tuggar fisken och känner helt plötsligt nåt hårt. Jag trodde det va nåt ben men när jag tar ut det ser jag nåt mörkbrunt typ. Jag blev helt chockad för jag förvänta mig inte att det skulle se ut så. Det var iaf en kartongbit i maten. Tack så mkt! det var verkligen mysigt. :D Jag och Ida kastade maten direkt och mattanterna ska skicka den där kartongbiten till fabriekn eller vart de skulle skciak den...

Sen sprang vi tillbaka utan mat till hörsalen och lyssnade på honom ända tills klockan 15.00
Efter det skulle mattias följt med mig hem hade vi planerat! Då får man reda på att han inte kan helt plöstligt :O Där försvann mitt humör totaaalt! Men det är förståeligt för de har magsjuka i deras familj och det har jag inte tid med att få.

Då tänkte jag tröstshoppa med Ida iaf. Först gick vi och köpte en varsin Lilla meny för vi va hungriga :D
Sen kolla vi på stan men det fanns inte alls mkt. Ida kunde inte va kvar så länge så jag gick lite till själv.
Allt var verkligen skitrörigt. Blev bara nya guldiga bamboo-örhängen för 89kr som jag redan hade på mig idag men dom är sönder så jag måste tejpa fast dom men nu har jag ett par hela! Och så tänkte jag tröstäta mig på smågodis från ica. Det blev faktiskt bara 12,50 kr. Jag brukar inte köpa lösgodis så ofta så jag blir som ett djur när jag ska köpa det jämnt. Men idag va det specialpris också. 49 kr kilot ! Blev inte o slösa alls med pengar ju!

När jag kom hem hade mamma bakat stora hallonmuffins och skitgoda snickerskakor.

Nu ska jag ta ett bad!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0