Fredag<3

Så himla skönt det är med fredag! Men ändå inte :) Fast det är bra väder idag!

Igår hade jag mensvärk och kraftiga humörssvägningar! Det blev lite synd om vissa personer faktiskt :/

Ena stunden satt jag o diskutera me Jocke och Lisa att om jag inte får nått jobb jag vill ha när jag blir stor så gifter jag mig med en 90-årig miljardär :) Sen jagar jag honom på runt huset så han får en hjärtattack och dör! Sen har jag flera miljarder :) Fast den tanken är ganska hemsk faktiskt! Jag hoppas inte att jag gör så en dag!
Sen andra stunden så var jag skitarg på att nån tände och släckte hela tiden vid skåpen så  stackars Ivan fick ta mitt utbrott!

Sen träna jag med Evelina och Emelie! gick ganska trögt...

Idag har jag också humörssvägningar men jag ska äta glass med Ida när jag slutar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0