Min lördag

Vaknade upp idag och åt en stor och god frukost på balkongen :)
Sen gjorde jag i ordnig mig oså åkte vi till ingelsta shopping ;) Det är seriöst mkt bättre än stan! Speciellt Gina. JAg prövar säkert 10 saker och när jag provat färdigt så fortsätter jag kollar färdigt i butiken o provar mer saker. Love it! Den i stan suuger.
Jag hittade iaf en fin klänning som jag ska ha på Matildas student och avslutningen. Sen hitta jag ett linne, blus, ljusblåa skjorts och ett par skitsnyugga skor som jag äääälskar!! :D Tror det var allt... Hmm. lite småsaker också som typ nylonstrumpbyxor :P
Jaja.. Sen blev det Mc. driven o de blev Mc.chicken bara hamburgaren och glass och när jag kom hem tog jag en glass igen ;) heheh... Sen fika jag på mammas goda snickerskakor o muffins och jag testade även nya singoalla lakrits. Trodde ärligt talat att de skulle va äckliga men dom var goda.

Sen blev det o sola såklart!!

Har haft det hur tråkigt som helst den här kvällen. Mamma, pappa och stina är borta hos några och Matilda har en del vänner som springer runt u huset så jag ahr suttit för mig själv nere i vardagsrummet framför robinson och ätit av smågodiset som var kvar från igår.

Ganska okej dag iaf. Men så synd att det ska gå magsjuka o Mattias familj :( :( Jag saknar honom <3

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu? Har suttit och spelat lite piano men sen kom massa ner och skulle ha mat så då våga jag inte spela mer xD Nu ska jag kanske bada eller nåt o dricka champange (dock har vi bara pomac men jag leker att det är champange)

Imorn ska jag träna på mitt gemoprov :S Nu  måste jag verkligen satsa på de så jag får lite mer än 11 poäng :P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0