Mors dag

Idag har jag faktiskt gjort en del! :)

Börjar med att jag vaknar o går ut på balkongen och ser mamma och pappa. Jag går fram till dom och tänkte va en trevlig tjej idag och fråga hur de hade det gårdagen. Jag går rätt in i en stege som ligger ner på balkongen och en spets därifrån hamnar mellan mina tår. Jag skriker -FITTA rätt ut. Där va mitt glada humör för dagen slut..

Jaja, idag har jag knappt solat för et har varit sjukt varmt! Istället har jag varit ute i solen och sprejat en korgstol i svart färg, bakat tårta, spelat badminton, fikat 1000 ggr, varit hos mormor som är sjuk och jag har oljat in massa möbler :)

Nu har jag precis kommit hem från ett kvällsdopp i skiren. Min familj tog shelbyn ut och åt tårta och en kvällsmacka :)

SNart ska jag duscha och träna på gemuprovet lite mera :P

FÖr övrigt så var den här kvällen för exakt ett år sen bland det finaste jag varit med om. Ingenting jag glömmer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0