söndag

Hej ! :)

Så himla synd att den här sköna långhelgen är slut nu :( Men jag har iaf gjort saker än att bara ligga hemma och slöa!

I fredags åkte jag hem till evelina och vi gick o köpte godis & chips<3 Sen ringde Amanda och då gick vi o sov hos henne runt 21.00.
Vi pratade en del och kolla lite tv och åt chips, godis och vi smakade en god tårta :)
Sen la vi oss runt 2 tror jag och alla sov i samma säng :P MEn det var ändå skönt och bekvämt förutom att jag råkade slå til evelina ett antal ggr och det va skitvarmt på morgonen!
Min syster hämtade mig runt halv 10 på morgonen.

Sen när jag kom hem så slöade jag och hade jättetråkigt så jag bakade kärleksmums! :D
Dom blev jättegoda men jag tog inte så många igår.
Sen åt jag mat och tog en magnum glass :)
Sen åkte jag till älskling och kom fram dit runt 20.30 <3 Vi myste och kolla lite film o tog de lungt <3

Idag har jag inte gjort så mycket! :) Åkte hem med 11-bussen och sen när jag kom hem kollade jag robinson och åt frukost. Sen kolla jag talang och fikade på mina kärleksmums. Dom är skitgoda! Tog typ 5745684 bitar:)
Sen solade jag och sen blev det flingor. Sen blev det god mat och nu har jag precis fikat igen! <3

Imorn är det skola och jag känner mig inte direkt taggad :P Men det är bara och överleva de här sista 3 veckorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0