Tjohoo !

Idag har jag känt mig missbildad men nu är jag lite pigg iaf!

Jag har itne alls mått bra idag.. har ju en infektion i lederna och har lite ont i halsen + huvudvärk så mamma kom o hämtade mig runt halv 2 idag.
Då blev det kycklingsallad och sen la jag mig i soffan o somnade.

Nu har jag precis varit på min massage<3 det behövdes verkligen!

Kommer inte imorn till skolan. Dels för att jag är sjuk och kan knappt gå för min ledvärk har sattit sig i knävecken och jag ska spänna min tandställning!

Skön vecka det här är! Fast jag vill träna och det är så synd :( :(:( Jag är väldigt arg över det!
MEn annars är det ju skönt med bara onsdag kvar sen lov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0